ZŠ a MŠ Všemina
ZŠ a MŠVšemina

Mobilní aplikace školy ke stažení ZDE

Třídy

  • I.třída - 1. a 3. ročník - třídní učitelka Mgr. Pavla Hlavsová
  • II.třída - 2. a 5. ročník - třídní učitelka Mgr. Andrea Gajdošíková
  • III.třída - 4. ročník - třídní učitelka Mgr. Ludmila Skanderová

Týdenní plán III.třída

Týdenní plán 20.3. - 24.3.2023 

Čj – l.v.

Životopis jezinky, Nekonečný příběh - slovní přízvuk

Čj – j.v.

Opakování

 

Aj

He is´nt wearing ski boots

 more part of clothing, present continuous negative

Vl

Velkomoravská říže 

- počátky, působení Konstanina a Metoděje

konec slovanské bohoslužby

- rozvoj řemesel

zánik Velkomoravské říše

M

Vztahy mezi čísly

- zlomky

 odhady, ednotky

G - obsah čtverce

Živočichové na loukách - bezobratlí, savci, plazi

Vv

Kresba - studené a teplé barvy

Hv

Délka, síla, výška, barva tónů na praktických ukázkách

píseň: Kvočna, Veselé dievča

Říkadlo: Otvírání studánek

Nauka: e života B.Martinů

Poslech: B.Martinů - Otvírání studánek

Pracovní nástroje při práci s papírem, textilem, přírodním materiálem, Klec pro ptáčka

Inf

- rpzné druhy a formy ápisůpů

Tv

Respektování rozdílu výkonnosti

 

Základní škola

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Odkazy

Východ a západ slunce

Slunce vychází:5:47

Slunce zapadá:18:03

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Svátek

Svátek má Leona

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Světový den vody
  • Mezinárodní den invalidů

Zítra má svátek Ivona

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Sníh v březnu škodí osení i vinné révě.

Pranostika na akt. den

Kolik březnových mlh, tolik červencových lijáků.

ZŠ a MŠ Všemina

V budově naší školy se učí více než 120 let. V roce 1889 byla zásluhou členů výborů obcí Všeminy a Dešné ve Všemině postavena nová obecní dvojtřídní škola. Přípravné práce započaly již v roce 1887. Ve dvou třídách se učilo kolem 180 dětí. Povinná výuka ve veřejné škole obecné přispěla ke značnému snížení negramotnosti v obci. Při sčítání obyvatel k 31.12.1880 z 877 obyvatel obce znalo číst a psát 456, jen číst umělo 197, číst ani psát neznalo 224 osob. V roce 1891 se jejich počet snížil na pouhých 30.