ZŠ a MŠ Všemina
ZŠ a MŠVšemina

Mobilní aplikace školy ke stažení ZDE

Třídy

  • I.třída - 1. a 3. ročník - třídní učitelka Mgr. Andrea Gajdošíková
  • II.třída - 2. a 4. ročník - třídní učitelka Mgr. Pavla Hlavsová
  • III.třída - 5. ročník - třídní učitelka Mgr. Ludmila Skanderová

Týdenní plán III.třída

Týdenní plán 29. 4. - 03. 5.  2024

Čj – Literární výchova

Vypravování

Čj –Jazyková výchova
Zájmena
 

Aj

Willie - Clickś nex robot
- comics
- revision

Vl

Národní obrození

M

Geometrie
Osa souměrnosti
Souměrný útvar ve čtvercové síti


Nervová soustava, smysly
 

Vv
Státní svátek

Hv

Jazzový orchestr
Píseň „David a Goliáš“, „Jedu nocí“
Swing – poslech – swingová kapela
Píseň „Loď dětí“, „Svatí pochodují“
Jazz, poslech jazzové hudby


Práce s papírem - dárek k Svátku matek

Inf

Vzájemné působení, systémy a vztahy mezi nimi

 

 

 Tv

Cvičí průpravná cvičení atletických disciplínávodivé hry
Z

Akce:

30. 4. Projekt - Čarodějnický den


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Základní škola

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Odkazy

Východ a západ slunce

Slunce vychází:5:31

Slunce zapadá:20:01

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5
1
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Svátek

Svátek má Jaroslav

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Světový den grafiky

Zítra má svátek Vlastislav

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Sníh dubnový hnojí, březnový tráví.

Pranostika na akt. den

Když dubnový vítr do stodoly fučí, po žních díru nenajde.

ZŠ a MŠ Všemina

V budově naší školy se učí více než 120 let. V roce 1889 byla zásluhou členů výborů obcí Všeminy a Dešné ve Všemině postavena nová obecní dvojtřídní škola. Přípravné práce započaly již v roce 1887. Ve dvou třídách se učilo kolem 180 dětí. Povinná výuka ve veřejné škole obecné přispěla ke značnému snížení negramotnosti v obci. Při sčítání obyvatel k 31.12.1880 z 877 obyvatel obce znalo číst a psát 456, jen číst umělo 197, číst ani psát neznalo 224 osob. V roce 1891 se jejich počet snížil na pouhých 30.